Метою цього Стандарту є визначення бухгалтерського обліку та розкриття інформації про виплати працівникам. Стандарт вимагає від суб'єкта господарювання визнавати таке:
а) зобов'язання, якщо працівник надав послугу в обмін на виплати, які будуть сплачені в майбутньому;
б) витрати, якщо суб'єкт господарювання споживає економічну вигоду, що виникає внаслідок послуги, наданої працівником в обмін на виплати працівникам.
Сфера застосування
1. Цей Стандарт слід застосовувати працедавцю при обліку всіх виплат працівникам, за винятком тих, до яких застосовується МСФЗ ( МСФО ) 2 "Платіж на основі акцій".
2. Цей Стандарт не розглядає звітність за програмами виплат працівникам (див. МСБО ( МСБУ ) 26 "Облік та звітність щодо програм пенсійного забезпечення").
3. Цей Стандарт застосовують до виплат працівникам, включаючи ті, що їх надають:
а) за офіційною програмою або іншими офіційними угодами між суб'єктом господарювання та окремими працівниками, групами працівників чи їхніми представниками;
б) згідно з законодавчими вимогами або через галузеві угоди, за якими суб'єкти господарювання мають робити внески до національних, державних, галузевих або інших програм за участю кількох працедавців, або
в) згідно з тією неофіційною практикою, яка веде до виникнення конструктивних зобов'язань. Неофіційна практика веде до виникнення конструктивного зобов'язання, при якому суб'єкт господарювання не має ніякої реальної альтернативи, крім здійснення виплат працівникам. Прикладом конструктивного зобов'язання є ситуація, коли зміна неофіційної практики суб'єкта господарювання веде до розриву його стосунків з працівниками.
4. Виплати працівникам включають:
а) короткострокові виплати працівникам, такі як заробітна плата працівникам та службовцям, внески на соціальне забезпечення, оплачені щорічні відпустки та тимчасова непрацездатність, участь у прибутку та премії (якщо вони підлягають сплаті протягом дванадцяти місяців після закінчення періоду), а також негрошові пільги (такі як медичне обслуговування, надання житла, автомобілів, а також надання безкоштовних чи субсидованих товарів або послуг) для теперішніх працівників;
б) виплати по закінченні трудової діяльності , такі як пенсії, інші види пенсійного забезпечення, страхування життя та медичне обслуговування по закінченні трудової діяльності;
в) інші довгострокові виплати працівникам, включаючи додаткову відпустку за вислугу років або оплачувану академічну відпустку, виплати з нагоди ювілеїв чи інші виплати за вислугу років, виплати за тривалою непрацездатністю, а також отримання частки прибутку, премії та відстрочену компенсацію, якщо вони не підлягають сплаті повністю протягом дванадцяти місяців після закінчення періоду;
г) виплати при звільненні; Оскільки кожна категорія, ідентифікована у пунктах від а) до г) , наведених вище, має різні характеристики, в цьому Стандарті встановлено окремі вимоги до кожної категорії.
5. Виплати працівникам включають виплати, які надаються або працівникам, або їх утриманцям, та можуть бути надані у формі грошових виплат (або надання товарів чи послуг) безпосередньо працівникам, їхнім дружинам / чоловікам, дітям чи іншим утриманцям або іншим особам, наприклад, страховим компаніям.
6. Працівник може надавати послуги суб'єктові господарювання на основі повного робочого дня, неповного робочого дня, постійної зайнятості, періодичної зайнятості та на тимчасовій основі. У цьому Стандарті директори та інший управлінський персонал розглядаються як працівники.
повний текст >>
- Общество с ограниченной ответственностью "Метинвест Диджитал"
- Зоомагазин "Любимец"
- Интернет-магазин "Bestnight"
- Общество с ограниченной ответственностью "Евро Авто Груп"
- Компания "Виола Пак"
- Компания "ServiceOkon"
- Общество с ограниченной ответственностью "Монолит Техно Харьков"
- Компания "Фарш"
- Интернет-магазин "ТехАвто"
- Компания "Выкуп Авто Киев"
- Компания "РБК Кронос"
- Компания "SODA"
- Компания "KRATKI.UA"
- Общество с ограниченной ответственностью "Нафтогаз Тепло"
- Интернет-магазин "Zoofavorit"
- Общество с ограниченной ответственностью "Авто планета груп"
- Частное предприятие "Бизнес-Справка Житомир"
- Компания "Перевозчик"
- Клининговая компания "Охайна Киця"
- Компания "DATABASES Lab"
В ООО "ТД Алтайталь" можно выделить несколько факторов, которые послужили основанием для внедрения CRM-системы: рост количества операций при взаимодействии с клиентами, их неоднородность, ведение нескольких невзаимосвязанных баз данных по клиентам, и как следствие – ограничение р...
Полный текст отзыва